شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

خطیب نماز جمعه رامسر اجرای موسیقی پاپ در این شهر را ممنوع اعلام کرد

 

جعفر رضایی جمنانی، خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر با ارسال نامه‌ای به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، اجرای موسیقی پاپ در این شهررا  ممنوع اعلام کرد.

رضایی جمنانی، «نبود ظرفیت‌های لازم را دلیل ممنوعیت برپایی اجرای موسیقی زنده از نوع پاپ در این شهرستان»، عنوان کرده است.

بر اساس این نامه، اجرای موسیقی پاپ در شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر ممنوع اعلام شده و فقط اجرای زنده موسیقی سنتی یا برگزاری نمایش‌های شاد با تعریف خاص قانونی مجاز است.

 

خطیب نماز جمعه رامسر اجرای موسیقی پاپ در این شهر را ممنوع اعلام کرد

 

خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر در بخش دیگری از نامه خود بیان کرده که  هر گونه اصرار شخص حقیقی و حقوقی برای برگزاری موسیقی پاپ بر خلاف دستورالعمل است.

همچنین در این نامه تاکید شده است که «هر گونه نقل قول یا مکاتبه بر خلاف این دستورالعمل، مربوط به تاریخ‌های پیش از این نامه، کان لم یکن و ملغی اعلام می‌شود».

نخستین بار علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خصوص ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد به مردم این شهر اعلام کرد: «کنسرت می‌خواهی، از مشهد برو».

به دنبال این اظهار نظر، امام جمعه ۶ شهر دیگر نیز خواستار ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهر خود شدند.

به گزارش برخی رسانه‌ها، یکی از دلایل استعفای علی جنتی، پسر احمد جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد،« ناتوانی در مدیریت برگزاری کنسرت در قم و مشهد» بوده است.

پیشتر علی جنتی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی، علت عدم برگزاری کنسرت در مشهد را مخالفت علم‌الهدی عنوان کرد و گفت: «با اینکه کنسرت‌ها مشکل خاصی ندارد اما از ادامه اجرای آنها صرفنظر کردیم».

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More