شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

برد سپیدرود مقابل سایپا در روز آشتی دایی و کریمی

 

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی سپیدرود، پیکان و سپاهان و تساوی نفت تهران و نفت آبادان آغاز شد.

روز نخست بازی‌های این هفته، عصر روز جمعه، چهارم اسفند با چهار دیدار برگزار شد که طی آن سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل این شهر مقابل مهمانش سایپای تهران ۲ به صفر پیروز شد و قرمزپوشان شهرباران به سه امتیاز شیرین دست یافتند و با ۲۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در آن‌سوی میدان، سایپای تهران نیز که به دنبال رسیدن به رده دوم جدول بود متحمل شکست تلخی شد و با ۳۸ امتیاز به مکان پنجم جدول سقوط کرد.

در آغاز این دیدار، علی کریمی و علی دایی، سرمربیان تیم‌های سپیدرود و سایپا که مدت‌هاست رابطه خوبی بایکدیگر ندارند با کنار گذاشتن کدورت چندساله همدیگر را درآغوش گرفته و باهم آشتی کردند که در کنارهم قرار گرفتن این دو اسطوره فوتبال ایران هم صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه سردار جنگل رشت رقم زد.

در تبریز، گسترش فولاد این شهر در برابر مهمان خود پیکان تهران ۳ به صفر مغلوب شد و سه امتیاز حساس بازی خانگی را تقدیم خودروسازان کرد. شاگردان فیروز کریمی با این نتیجه ناامید کننده با ۳۰ امتیاز به رده نهم جدول رده بندی سقوط کردند.

در سوی دیگر میدان پیکان تهران نیز درادامه روند رو به رشد خود در تبریز به یک برد دلچسب دست یافت و با ۳۸ امتیاز موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

در ورزشگاه تختی دیدار تیم‌های هم خانواده نفت تهران و صنعت نفت آبادان ۱-۱ مساوی خاتمه یافت. نفت تهران که درخانه بازی می کرد با از دست دادن دو امتیازاین مسابقه فرصت خوبی را برای صعود درجدول رده بندی از دست داد و با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد.

نفت آبادان نیز یک امتیاز حساس خارج از خانه را به اندوخته‌هایش اضافه کرد و با ۳۰ امتیاز به جایگاه هشتم جدول رده بندی صعود کرد.

در ورزشگاه مشهد، تیم سیاه جامگان که هفته‌هاست درقعرجدول رده بندی جا خوش کرده در مصاف با مهمانش سپاهان اصفهان با نتیجه عجیب ۵ به صفر مغلوب شد تا این تیم دریک قدمی سقوط به رقابت‌های فصل آینده دسته اول قرار گیرد.

در آن‌سوی میدان سپاهان اصفهان که این فصل نتایج فاجعه باری گرفته و در منطقه خطر قراردارد به بهترین نتیجه فصل خود دست یافت و با درهم‌کوبیدن میزبانش به سه امتیاز ارزشمند رسید.

زردپوشان نصف جهان با این نتیجه، ۲۴ امتیازی شده و به رده یازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند. سایر بازی‌های این هفته نیزعصر فردا شنبه، پنجم اسفند برگزار می‌شود.

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More