شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

دست‌کم سه‌ کشته در تیراندازی فروشگاه والمارت حومه‌ی دنور آمریکا

 

دست‌کم سه‌نفر در حادثه‌ی تیراندازی در داخل شعبه‌ای از فروشگاه والمارت در مناطق حومه‌ی بخش دنور از ایالت کلرادوی آمریکا کشته شدند. پلیس گفته است که هنوز هیچ‌ مظنونی را در این رابطه دستگیر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس شهر تورنتون در ایالت کلرادوی آمریکا هنوز هیچ اطلاعات رسمی درمورد چگونگی حادثه و عامل تیراندازی منتشر نکرده است. براساس اعلام پلیس، نشست خبری در این زمینه، ساعت ۱۰:۴۰ روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان (به‌وقت محلی) برگزار خواهد شد.

تنها اخبار منتشرشده در این زمینه، توئیت‌های اداره‌ی پلیس شهر تورنتون در حساب توئیترش است. در این توئیت‌ها آمده است که چهارشنبه‌شب (دهم آبان‌ماه) دو مرد در حادثه‌ی تیراندازی در شعبه‌ای از  فروشگاه زنجیره‌ای خرده‌فروشی والمارت، کشته شده‌اند.

در توئیتی دیگر به یک زن اشاره شده است که در همان تیراندازی زخمی شده بود و پس‌از انتقال به بیمارستان درگذشت.  

پلیس در توئیتر همچنین اعلام کرده است که هنوز هیچ مظنونی در این زمینه دستگیر نشده و کارآگاهان هنوز درحال بررسی تصاویر دوربین‌های امنیتی و گفت‌وگو با شاهدان عینی هستند.

تلویزیون محلی ان‌بی‌سی از قول یکی از شاهدان عینی گزارش داده است که صدای شلیک حدود ۳۰ گلوله شنیده شده است.

ویکتور آویلا (Victor Avila)، از افسران اداره‌ی پلیس شهر تورنتون، در گفت‌وگویی تلفنی با خبرگزاری رویترز گفته است که پلیس درحدود ساعت ۶ و نیم عصر (به وقت محلی) از حادثه باخبر و به فروشگاه فراخوانده شد و تا زمانی که نخستین افسران پلیس در محل حضور پیدا کنند، تیراندازی نیز به پایان رسیده بود.  

براساس یکی از توئیت‌های پلیس تورنتون نیز، حدود یک ساعت پس‌از هشدار اولیه، فروشگاه به محاصره‌ی کامل مأموران پلیس و آتش‌نشانی درآمده و خطر تیراندازی در آن‌جا کاملاً رفع شده بود.

کشته‌شدن دو مرد در صحنه‌ی حادثه، حدود بیست دقیقه پس از آن، ازسوی پلیس تأیید شد.

اداره‌ی پلیس شهر تورنتون در آخرین توئيت‌های خود، تصاویری از یک ماشین و فرد مظنون ناشناسی را در رابطه با این حادثه منتشر کرده و خواستار آن شده است که هرکس اطلاع بیشتری در این زمینه دارد، با پلیس تماس بگیرد.

 

 

تورنتون شهری است که در فاصله‌ی ده مایلی (حدود ۱۶ کیلومتری) شمال شرقی مرکز شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا واقع شده و حدود ۱۲۰‌هزار نفر جمعیت دارد.

 

این خبر تکمیل می‌شود ...

 

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More