شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

پرداخت ۱۳۰هزار دلار از سوی وکیل ترامپ به یک ستاره فیلم‌های پورن

 

وکیل شخصی دونالد ترامپ روز سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه به رسانه‌های آمریکایی گفت که او مبلغ ۱۳۰ هزار دلار از دارایی شخصی دونالد ترامپ را به یک ستاره فیلم‌های پورن که پیش از این معشوقه ترامپ بوده، پرداخت کرده است.

مایکل کوهن، وکیل مدافع ترامپ که سال‌هاست وکالت او را بر عهده دارد، گفت که نام واقعی این هنرپیشه «استفانی کلیفورد» است، که با نام مستعار «استورمی دانیل» در اینگونه فیلم‌ها به ایفای نقش می‌پردازد.

کوهن پس از انتشار این خبر به مجله نیویورک تایمز گفت که پرداخت صورت گرفته کاملا قانونی بوده است، اما از ارائه توضیحات بیشتر درباره این‌که چرا چنین مبلغی را به این بازیگر پرداخت کرده و یا این که آیا ترامپ از پرداخت این مبلغ مطلع بوده، امتناع کرد.

کوهن به مجله تایمز گفت: «نه سازمان ترامپ و نه کمپین تبلیغاتی او در انتقال این پول به خانم کلیفورد نقشی نداشتند و من از این دو هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ام، چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم».

او گفت: «این پرداخت به خانم کلیفورد قانونی بوده و برای مشارکت در تبلیغات و یا هزینه‌های تبلیغات نبوده است».

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی این پرداخت یک ماه پیش از انتخابات نوامبر سال ۲۰۱۶ و برای پنهان نگاه داشتن این ارتباط صورت گرفته است.

ترامپ در سال ۲۰۰۶ و در زمانی که با این هنرپیشه فیلم‌های پورن ارتباط داشته، یک شهروند معمولی آمریکا بوده است.

او در زمان ارتباط با خانم کلیفورد متأهل بوده و با ملانی همسر فعلیش زندگی می‌کرده است. ترامپ تنها کمتر از چهارماه بعد، از ملانی صاحب فرزند شد.

برای اولین بار این پرداخت، ماه گذشته توسط وال‌استریت ژورنال بر ملا شد. اطلاعاتی که کوهن به مجله تایمز داده، نشان می‌دهد که او برای اولین بار در آن چه که آن را «انتقال شخصی» پول می‌نامد، نقش داشته است.

این افشا سازی کوهن پس از آن روی می‌دهد که کمیته تحقیق آمریکا در ماه ژانویه شکایتی را در خصوص این پرداخت و این که ممکن است قوانین مالی انتخاباتی را نقض کرده باشد، تنظیم کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در شکایت تنظیم شده این گروه آمده است، که آن‌ها دلایلی دال بر این دارند که این پرداخت جزء هزینه‌های غیر مستقیم گزارش نشده در کمپین است، چرا که این مبلغ برای پرده‌پوشی حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری سال۲۰۱۶ پرداخت شده بود.

کوهن می‌گوید که این ادعا که این مبلغ مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری بوده، فاقد شواهد و اسناد قانونی کافی است و او در پاسخ به آن، جوابیه‌ای را به کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا، ارائه داده است.

ترامپ از طریق وکلایش هرگونه ارتباطی میان خود و خانم کلیفورد را رد کرده است. خانم کلیفورد نیز منکر هرگونه ارتباط با ترامپ شده است.

ولی تنها چند ماه پیش، مجله سلبریتی گفتگویی با خانم کلیفورد را که در سال ۲۰۱۱ انجام شده بود، چاپ کرد که در آن کلیفورد با جزئیات تمام در خصوص ارتباط خود با دونالد ترامپ سخن گفته بود.

در این مصاحبه کلیفورد می‌گوید که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ در جریان مسابقات گلف آشنا شده و پس از آن با او رابطه جنسی داشته است.

او گفته که به مدت یک سال با ترامپ از طریق تلفن و یا رودر رو ارتباط داشته است. این مصاحبه که پیش از این منتشر نشده بود، پیش از ادعای کلیفورد در خصوص انعقاد توافقی در سال ۲۰۱۶، برای راز داری در این خصوص صورت گرفته است.

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More