شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

اظهارات سرمربیان انگلیس و سوئد درآستانه رویارویی سرنوشت ساز دو تیم

 

 

درآستانه دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و سوئد درمرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سرمربیان این دو تیم با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیمشان، هریک تیم خود را مستحق صعود به جمع چهارتیم برتر این دوره دانستند.

گرت ساوت گیت، سرمربی جوان و موفق تیم ملی انگلیس درکنفرانس خبری پیش از این بازی با بیان اینکه می‌خواهیم با پیروزی مقابل سوئد تاریخ‌ سازی کنیم، اظهارداشت:«با حداقل تجربه به جام جهانی پا گذاشتیم و تنها هراس من کمبود تجربه بازیکنانم است.»

وی تصریح کرد: «با پیروزی درضربات پنالتی مقابل کلمبیا از جام جهانی ۲۰۰۶ برای نخستین بار به جمع هشت تیم برتر دنیا راه یافتیم و به عنوان گلزن‌ترین تیم جام جهانی بهترین فرصت برای تجربه اولین نیمه نهایی جام جهانی از سال ۱۹۹۰ را پیش رو داریم و می خواهیم با برد برابر سوئد تاریخ ساز شویم.»

یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد هم در این نشست خبری درباره بازی با انگلیس گفت:«انگلیسی ها قبلا فوتبال را با قلب و روح خود بازی می‌کردند و بسیار جنگجو و سختکوش بودند که من عاشق این سبک بودم، اما حالا این سبک فرق کرده و نسبت به گذشته متفاوت است.»

وی افزود:«ما برای این بازی در آمادگی کامل قرار داریم. اگر مسابقه به وقت‌های اضافی و حتی ضربات پنالتی هم برود این توانایی و شرایط ذهنی را داریم تا با آمادگی کامل مقابل حریف خود قرار بگیریم و می خواهیم با برد برابر حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.»

دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و سوئد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عصر امروز شنبه،۱۶ تیرماه به قضاوت «بیورن کوئیپرس» هلندی و در ورزشگاه شهر «سامارا» برگزار خواهد شد.

تیم پیروز این مسابقه در مرحله نیمه نهایی حریف برنده بازی روسیه و کرواسی خواهد شد که امشب در ورزشگاه شهر «سوچی» برگزار می شود.

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More