شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

اعضای مجمع فدراسیون کشتی برای دومین بار با استعفای خادم مخالفت کردند

 

در پایان دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی، اعضا به رسول خادم تکلیف کردند که باید به فدراسیون بازگردد.

در جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی که روز دوشنبه۲۰ فروردین با حضور محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزیر ورزش و شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و در غیاب رسول خادم در محل آمفی تئاتر آکادمی ملی المپیک تهران برگزارشد، اعضای مجمع برای بار دوم ضمن مخالفت با استعفای رسول خادم از تعیین سرپرست برای فدراسیون کشتی نیز خودداری کردند.

اعضای مجمع فدراسیون کشتی همچنین با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حمایت دوباره از رسول خادم از وزیر خواستند تا مقدمات بازگشت خادم را به فدراسیون فراهم آورد.

با تلاش‌های اعضای مجمع و مخالفت آن‌ها با کناره گیری رسول خادم از فدراسیون کشتی، امیدها برای بازگشت او به ورزش اول ایران بیشتر شده است.

دراین حال، محمد رضا داورزنی که ریاست مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی را برعهده داشت درپایان این جلسه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «رسول خادم تنها یک هفته وقت دارد که به فدراسیون کشتی بازگردد».

وی افزود: «به احترام نظر اعضای مجمع تا روز یکشنبه، ۲۶ فروردین منتظر بازگشت رسول خادم خواهیم ماند و امیدوارم او به سمتش بازگردد، اما چنانچه خادم در فدراسیون حضور پیدا نکند طبق نظر مجمع، آقای حمید بنی تمیم، نایب رئیس فدراسیون کشتی حکم سرپرستی فدارسیون را دریافت خواهد کرد تا برنامه‌های فدراسیون کشتی دچار وقفه نشود».

رسول خادم اوایل اسفندماه سال گذشته با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از مسؤولان رده بالای نظام درباره موضوع رویارویی ورزشکاران ایرانی با حریفان اسرائیلی از سمت خود استعفا داد و به صراحت اعلام کرد که اگر قراراست ببازیم، همه باید باهم ببازیم.

وی همچنین در اواخر سال گذشته با ترک مجمع فوق‌العاده اول فدراسیون کشتی با زیر سؤال بردن عمکلرد مدیران وزارت ورزش گفت: «عملکرد وزارت ورزش در راستای منافع ملی نیست و مسؤولان این وزارت‌خانه باید فردی را برای فدراسیون کشتی انتخاب کنند که با منویات آن‌ها در یک راستا باشد».

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More