شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

برزگر: ورزش ایران نیازمند حمایت جدی دولت است

 

منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون کشتی گفت: تیم‌های ورزش ایران سال سختی را پیش رو دارند و به کمک ویژه دولت نیاز دارند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره حضور تیم‌های ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و حمایت مسئولان دولت از این تیم‌ها گفت: بازی‌های آسیایی پس از رقابت‌های المپیک پراهمیت‌ترین مسابقه پیش رو برای ورزش و دولت ایران است و تعدادی از ورزش‌های ما که شانس بالای مدال‌آوری در این مسابقات را دارند در این فاصله کوتاه باید برنامه های تدارکاتی و آماده سازی خود را به درستی پشت سر بگذارند.

برزگر افزود: شش ماه دیگر نتیجه ورزش ایران در بازی‌های آسیایی و رقابت با کشورهای قاره کهن مشخص می‌شود. در دوره گذشته این مسابقات، کشتی، تکواندو، کاراته و قایقرانی بیشترین مدال ها را کسب کردند و باید از این ورزش‌ها در کنار چند رشته دیگر حمایت ویژه ای شود. قطعا ورزش ما نباید نسبت به دوره گذشته افت کند و موفقیت در این مسابقات نشان دهنده میزان رشد ایران در میان کشورهای آسیایی است، از طرف دیگر، شکست هم در این بازی‌ها نشانه پسرفت است.

وی تصریح کرد: صرف اینکه بخواهیم محیط را آرام نگه داریم، نمی‌تواند ورزش کشور را به موفقیت رساند، بلکه ورزش آنهم در آستانه مسابقات مهم نیاز به حمایت ویژه از سوی دولتمردان دارد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون کشتی درادامه درباره برخی انتقادات به اعضای شورای فنی اظهار داشت: اعضای شورای فنی با کوله باری از تجربه و گذاشتن اعتبار و آبروی خود در مورد مسائل فنی کشتی تصمیم گیری می‌کنند و اگر استقلال عمل نداشتم یک لحظه نیز نمی ماندم.

نایب قهرمان کشتی آزاد بازی‌های المپیک خاطرنشان کرد: اعضای شورای فنی در این برهه از زمان به این نتیجه رسیدند که رسول خادم برای امور فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بهترین گزینه است، البته این به آن معنا نیست که حضور خادم همیشگی است.

منصور بزرگر در پایان گفت: عده‌ای می گویند چرا از تجربه مربیان قبلی استفاده نمی‌شود، در حالی که خود منتقد همین مربیان بودند. در حال حاضر برنامه تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، جام جهانی، بازی های آسیایی و رقابت های جهانی کشتی بسیار فشرده است و باید تمرینات با کیفیت خوبی برگزار شود و حضور خادم هم بسیار موثر است، اما مصوبه شورای فنی تا مسابقات انتخابی تیم ملی است و تا آن زمان هر چیزی امکان پذیر است.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More