شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

لیگ جهانی کاراته؛ کاراته‌کاهای ایرانی حریفان خود را شناختند

 

ششمین مرحله‌ی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته، از امروز در لایپزیک آلمان آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته گزارش داد: «این دوره از مسابقات با شرکت ۱۳۸۴ کاراته‌کا از ۸۴ کشور و به‌مدت سه روز در لایپزیک آلمان برگزار می‌شود و از ایران، هشت شرکت‌کننده حضور دارند که شش تن در قسمت مردان و دو نفر در بخش بانوان با حریفان به رقابت خواهند پرداخت. مراسم وزن‌کشی این رقابت‌ها نیز برگزار شد و کاراته‌کاهای تیم ایران حریفان خود را شناختند».

غایب بزرگ تیم ایران در این دوره، سجاد گنج‌زاده، قهرمان جهان و یکی از دارندگان مدال طلای دوره‌های قبلی لیگ جهانی کاراته است.

براساس قرعه کشی، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم زنان، سحر شیروانی از ایران در دور نخست به مصاف اینس گردینس از کرواسی می‌رود و در صورت برد مقابل این حریف، با برنده‌ی لهستان و بلاروس روبرو خواهد شد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، پگاه زنگنه در نخستین دیدار خود با کاترینه پترسون از دانمارک مصاف خواهد داد و در صورت برتری مقابل او، با برنده‌ی مبارزه‌ی اتریش و استرالیا پیکار خواهد کرد.

در بخش مردان و در وزن منهای ۶۰کیلوگرم، امیرمهدی‌زاده در دور اول، با قرعه‌ی استراحت روبرو شد و در دور دوم، با برنده‌ی مبارزه‌ی ایتالیا و ماکائو دیدار خواهد داشت.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، سعید احمدی، دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف نیکولاس سانتانا از شیلی می‌رود. درهمین وزن، روبرت آواکیان، دیگر کاراته‌کای تیم ایران، به مصاف نماینده‌ی مجارستان می‌رود.

در وزن منهای ۷۵کیلوگرم، علی‌اصغر آسیابری در دور اول، کارل میستر از آلمان را پیش رو دارد و سپس به مصاف دومینیک ویکلس از ترینیدادوتوباگو می‌رود.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، مهدی خدابخش در اولین دیدار به مصاف آنتوان عیساکوف بلاروسی می‌رود و در دور دوم، الساندور رلا از ایتالیا را روبروی خود خواهد داشت. درهمین وزن، ذبیح‌الله پورشیب در دور نخست با فورکان انوگول از ترکیه مبارزه خواهد کرد و در دور دوم، با برنده‌ی مسابقه‌ی صربستان و روسیه دیدار خواهد داشت.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More