شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

مجری برنامه ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام دستگیر شد

 

 

جلال میرزایی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام ، با اشاره به حواشی ایجاد شده در یکی از نشست‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام گفت: در یکی از نشست‌های انتخاباتی حسن روحانی که آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس نیز در آن حضور داشت، یکی از مجریان این برنامه که از فرهنگیان نیز هستند شعری را قرائت کرد که به زعم ما گستاخانه بود.

او با بیان اینکه پس از قرائت این شعر، ما با آن فرد در همان نشست برخورد کردیم، اظهار داشت: ما این اتفاق را محکوم می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات روحانی ادامه داد:‌ آقای پزشکیان نیز در همان نشست با آن فرد برخورد کرد و به زعم ما این مساله پایان‌یافته است.

او با یادآوری اینکه ما از فرد خاطی دفاع نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: فرد خاطی امروز خود را به صورت داوطلبانه به مراجع مربوطه رفته و نسبت به عمل خود ابراز ندامت کرده است. پرونده او در دست بررسی است و این افراد در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد.

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی  در ایلام اظهارات  را خطاب به امام هشتم شیعیان جهان ایراد کرد که با واکنش‌های بسیاری بخصوص در میان اصولگریان همراه بود از جمله آیت الله مکارم شیرازی خواستار دستگیری و برخورد قضایی با این فرد شده بود.

 

 

مجری این برنامه سخنانش را با گفتن "نامه‌ای به امام رضا" شروع کرد و گفت: "خدمت امام هشتم شیعیان سلام عرض می‌کنم. امید است  امید است حالتان خوب باشد و هیچگاه گرد ملالت بر ضریح‌تان ننشیند. بگذار همین ابتدا از شما گله کنم. مگر شما فقط امام اصولگرایان هستید؟ پس ما اصلاح‌طلبان چه؟ نکند فکر میکنید ما با همدستی مامون عباسی به شما انگور مسموم داده ایم؟ یعنی شما میگویید بعد از امام هفتم یکسره برویم دامن امام نهم شویم یا نه میخواهی ما را به امام هفتم موسی کاظم حواله دهی که همش سهمش زندان بود؟

وی می‌گوید: آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب زمینی آن هم بدست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی های محروم همان هم دشت نکردیم. پول گوشت که نداریم، آهو هم شما خیرتان دهد ضامن شدی و نمی گذاری از گوشتش بهره ببریم. سیب زمینی هم شما برایمان نفرستادی ،با نخود خالی که نمی شود آبگوشت درست کرد قربان.

وی ادامه می دهد: آن وقت ملت گیر می دهند به فرقه اسماعیلیه که چرا هفت امامی اند. خوب همین کارها را می کنید آقا جانم، نکنید.اصلا آقا جان همان سیب زمینی را نفرستید ما با همان آب نخود سر می کنیم اتفاقا گلو را صاف می کند و صدای ملت هم غراتر می کند".

 

 

 

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More