شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان ترامپ به عنوان نامزد رسمی این حزب معرفی شد

در اولین گردهمایی ملی جمهوری خواهان  دونالد ترامپ، به عنوان نامزد رسمی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی معرفی شد.

در گردهمایی روز دوشنبه نیز مایک پنس به طور رسمی از طرف این حزب به عنوان معاون رییس‌جمهوری آینده آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی شد.

مایک پنس، معاون رییس‌جمهوری آمریکا، در سخنرانی خود در این گردهمایی با هشدار نسبت به برنامه‌های دموکرات‌ها برای آینده آمریکا گفت: «آنها به دنبال افزایش مالیات‌ها، باز کردن مرزها،  آزاد کردن سقط جنین و کاهش بودجه پلیس هستند.»

پنس گفت: «برنامه جمهوری‌خواهان کاهش مالیات، ایجاد بازار و اقتصاد آزاد، امن کردن مرزها، دفاع از حق زندگی و حمایت از پلیس است.»

در ادامه این گردهمایی، دونالد ترامپ به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ معرفی شد.

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در اولین شب گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان گفت: «انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مهم‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکاست، زیرا نتیجه آن کشور را به مسیرهای متفاوتی خواهد برد.»

رییس‌جمهوری آمریکا در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان از عملکرد دولت خود در اشتغال‌زایی، رونق بازار بورس، فعال‌سازی صنایع آمریکا و نیز مقابله با شیوع کرونا، دفاع کرد.

ترامپ گفت: «در صورت پیروزی در انتخابات اجازه نخواهم داد مانند آنچه در گردهمایی دموکرات‌ها اتفاق افتاد، نام "خدا" از سوگند‌ تعهد حذف شود.»

رییس‌جمهوری آمریکا هشدار داد در صورتی‌که جو بایدن در انتخابات پیروز شود، چین آمریکا را «تصاحب» خواهد کرد.

او تاکید کرد: «آمریکا هرگز به یک کشور سوسیالیستی تبدیل نخواهد شد.»

ترامپ همچنین موفقیت‌های ارتش آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری خود را برشمرد و افزود: «ما تمام خلافت داعش را شکست دادیم و [ابوبکر] البغدادی را کشتیم. ما همچنین بزرگترین تروریست جهان، [قاسم] سلیمانی، را کشتیم.»

رییس‌جمهوری آمریکا همچنین وعده داد در صورتی‌که در پست خود باقی بماند با کشورهایی که بر کالاهای آمریکایی تعرفه وضع می‌کنند مقابله به مثل کرده و بر کالاهای وارداتی آنها به ایالات متحده تعرفه وضع خواهد کرد.

ترامپ همچنین با اشاره به خدمات دولتش به جامعه سیاه‌پوستان و لاتین تبارها در آمریکا گفت: «در زمان هیچ رییس جمهوری در تاریخ این کشور برای این بخش از جامعه ایالات متحده فرصت‌های کاری و تحصیلی به وجود نیامده است.»

 

تازه چه خبر؟
سازمان حقوق بشر ایران به نقل از منابع آگاه از «مرگ مشکوک» شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در سلول انفرادی زندان تهران بزرگ خبر داد. برادر...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More