شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

ستاره پورن: تهدید شدم درباره رابطه با ترامپ سکوت کنم

 

استورمی دنیلز، ستاره پورن آمریکایی، که مدعی رابطه جنسی با دونالد ترامپ پیش از ریاست‌جمهوری اوست گفته است که تهدید شده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دنیلز که نام واقعی او «استفانی کلیفورد» است روز یک‌شنبه ۵ فروردین در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت که در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) در یک پارکینگ و در حالی که دختر نوزادش همراهش بود از سوی یک مرد ناشناس تهدید شد که باید درباره رابطه جنسی‌اش با دونالد ترامپ سکوت کند.   

به گفته دنیلز، «مردی به من نزدیک شد و گفت "ترامپ را به حال خودش بگذار. قضیه را فراموش کن". او سپس خم شد و به دخترم نگاه کرد و گفت "چه دختر کوچولوی زیبایی. حیف می‌شود اگر اتفاقی برای مادرش بیفتد"».

مایکل کوهن وکیل شخصی پیشین دونالد ترامپ روز سه‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه به رسانه‌های آمریکایی گفت که او مبلغ ۱۳۰ هزار دلار از دارایی شخصی ترامپ را به استورمی دنیلز پرداخت کرده است.

کوهن افزود که پرداخت صورت گرفته کاملا قانونی بوده است، اما از ارائه توضیحات بیشتر درباره این‌ که چرا چنین مبلغی را به دنیلز پرداخت کرده و یا این که آیا ترامپ از پرداخت این مبلغ مطلع بوده، امتناع کرد.

به گفته کوهن «نه سازمان ترامپ و نه کمپین تبلیغاتی او در انتقال این پول به خانم کلیفورد نقشی نداشتند و من از این دو هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ام، چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم».

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی این پرداخت یک ماه پیش از انتخابات نوامبر سال ۲۰۱۶ و برای پنهان نگاه داشتن این ارتباط صورت گرفته است.

با این حال، دنیلز سه‌شنبه ۱۵ اسفند از ترامپ به دادگاه شکایت کرد و مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا توافقی با او برای سکوت درباره رابطه جنسی‌شان امضا نکرده است. به گفته او آنها فقط یک بار در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) رابطه داشتند اما چند بار همدیگر را پس از آن ملاقات کردند. در آن زمان ترامپ ۶۰ سال داشت و دنیلز ۲۷ ساله بود.    

ادعای رابطه جنسی دونالد ترامپ با استورمی دنیلز در حالی مطرح می‌شود که کارن مک‌دوگال، مدل سابق مجله «پلی‌بوی» نیز هفته گذشته طی مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان از یک رابطه جنسی ده ماهه با ترامپ در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) خبر داد.

صحت این ادعاها بدین معنی خواهد بود که ترامپ روابط جنسی مذکور را پس از ازدواج با ملانیا، همسر کنونی‌اش، برقرار کرده است. 

 

 

 

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More