شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

حدادعادل: دوران احمدی‌نژاد دیگر تکرار نمی‌شود

 

 

غلامعلی حدادعادل با بیان اینکه مردم نگران احمدی‌نژاد نباشند، اعلام کرد که دوران احمدی‌نژاد دیگر تکرار نمی‌شود و جریان او آینده‌ای ندارد.

حدادعادل روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در همایشی با بیان اینکه اداره جمنا از لحاظ اقتصادی «لنگ» است و پشتیبانی ندارد، گفت:‌ « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، الان یک جریانی شیفتگان قدرت‌اند و هیچ تشنگی برای خدمت ندارند».

حدادعادل به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره کرد و مدعی شد که برای اولین بار «نیروهای انقلاب دچار تشتت آرا نشدند» و ۱۶ میلیون رای در «کیسه نیروهای انقلاب» ریخته شد.

او با بیان اینکه «من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم» اضافه کرد که دوران احمدی‌نژاد تکرار نمی‌شود و جریان او آینده‌ای ندارد.

او همچنین به دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد اشاره کرد و گفت:«می‌توانیم بگوییم که مملکت دست اصولگرایان بود؛ جایی که مشایی طراح و تئوریسین بود و هر کسی می‌خواست انتخاب شود، باید نظر ایشان جلب می‌شد و همه کاره بود، آیا می‌شد گفت که مملکت دست اصولگرایان بود؟ آیا آقای احمدی نژاد یک بار عبارت اصولگرایی را به زبان آورد؟ در کنار این‌ها ضعف تشکیلاتی و ضعف من نوعی هم بوده است».

 

  • کودتا و جنگ علیه ایران جواب نمی‌دهد

حدادعادل مدعی شد که مردم حامی جمهوری اسلامی ایران هستند بنابراین جنگ و کودتا برای تغییر رژیم جواب نمی‌دهد.

او همچنین خالی شدن جیب‌ها و گرسنه نگه داشتن شکم‌ها را هدف و خواسته دشمنان عنوان کرد و گفت دشمن از طریق «فضای مجازی، ماهواره و اینترنت» قصد ناراضی کردن مردم از حکومت را دارد.

 

  • عربستان تا چند سال آینده شبیه ترکیه می‌شود

حدادعادل با بیان اینکه عربستان سعودی با سرعت در حال حرکت به سمت «سکولاریسم» است، اضافه کرد که «بن سلمان قصد حذف شعارهای اسلامی» را دارد و عربستان سعودی تا چند سال آینده «شبیه» ترکیه می‌شود.

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More