شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

دستگیری رپر سرشناس به اتهام قتل ناپدری

 

گزارش یک مرگ مشکوک به شعبه سوم دادسرای تهران مشخص کرد، یک مرد ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت در ناحیه سر و شکستگی جمجه جان خود را از دست داده است.

به گزارش میزان، متوفی پیش از مرگ خود به کارکنان بیمارستان گفته بود، توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا که ۲۴ سال سن دارد مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌ام.

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی مظنون پرونده، در ساعت ۱۵ به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد.

حمیدرضا (ص) در اظهارات خود ادعا کرد: « روز ۲۴ مرداد، در هنگام ورود به خانه مادرم، متوجه درگیری میان او با همسرش شدم من فقط با مادرم از آنجا خارج شدم و دیگر اطلاعی از ضرب و جرح و علت مرگ او ندارم.»

به گفته‌ی حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنای در حال حاضر این فرد مظنون به قتل در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.

 

در همین رابطه، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ  از اعتراف این خواننده رپ خبر داد.
در گزارش پلیس آگاهی آمده است : در ساعت ۲۰:۱۵ روز  ۲۹ مرداد حمیدرضا صفت  به ارتکاب جنایت و قتل همسر ۶۶ ساله مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.
در اعترافات اولیه متهم آمده است: « با تماس برادرم از آمریکا مبنی بر درگیری میان مادرم و همسرش،  خود را به خانه مادرم رساندم و پس از وارد  شدن به خانه  با متوفی درگیر شده و او را مورد ضرب جرح قرار دادم.»
حمیدرضا صفت یکی از خوانندگان مطرح رپ است که  با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” مطرح شد. او در میان علاقمندان این سبک طرفداران فراوانی دارد.

 

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More