شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

رحیمی: هیچ مسؤولی از ما حمایت نمی کند

 

معصومه رحیمی، کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان، با انتقاد شدید از مسؤولان این استان گفت: «درخوابگاه تا صبح از سرما فقط به خود لرزیدیم».

درحالی‌که باشگاه استقلال خوزستان از لحاظ مالی در شرایط سختی به سر می‌برد و مطالبات مالی بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه لیگ برتری، تاکنون پرداخت نشده، کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان هم از بی‌توجهی مسؤولان استان خوزستان به این باشگاه انتقاد کرد.

معصومه رحیمی دراین باره به خبرگزاری ایسنا گفت: «تیم ما از نظر مالی مشکل پیدا کرده و از زمانی که مدیرعامل باشگاه تغییر کرده است، نمی‌دانیم طرف حساب‌مان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات فوتبال استان یا باشگاه است و مسؤولان، ما را بین هم پاس‌کاری می‌کنند».

وی افزود: «تنها می‌توانم بگویم که برای استان خوزستان جای تاسف است که نمی‌تواند یک تیم بانوان را اداره و از ما حمایت کند. هیچ کسی به ما اهمیت نمی‌دهد. تیم‌های بانوان استان‌های دیگر نیز با مشکل مواجه هستند، اما مسؤولان این استان‌ها مشکلات را برطرف می‌کنند».

کاپیتان تیم بانوان استقلال خوزستان تصریح کرد: «ما با ترس و لرز وارد زمین می‌شویم و در حالی که در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته‌ایم، ولی مسؤولان باشگاه روحیه ما را خراب می‌کنند. یعنی بانوان این قدر ارزش ندارند که مسؤولی برای آن‌ها هزینه کند؟ یعنی در استان خوزستان هیچ کسی نیست که به ما کمک کند»؟

معصومی در ادامه گفت: «ما با عنوان باشگاه استقلال در لیگ برتر شرکت می‌کنیم، اما از ما حمایت نمی‌شود. ما مشکلات زیادی داریم. برای بازی هفته گذشته برابر خرم آباد نیز با پیگیری‌های بسیاری که سرپرست تیم داشت، اعزام شدیم که شرایط اسکان و تغذیه مان بسیار بد بود. ما به هتل نرفتیم و در خوابگاهی که اصلا وضعیت خوبی نداشت، اسکان داشتیم و بازیکنان تیم تا صبح از سرما یخ زدند».

وی در پایان گفت: «یعنی در استان خوزستان که دارای منابع مالی بسیاری است، کسی نمی‌تواند از عهده هزینه یک تیم فوتبال بانوان که زیاد هم نیست، بربیاید. اگر ارگانی مبلغ جزئی به ما کمک کند، مشکلات ما حل خواهد شد».

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More