شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

فرهادیان: این بدترین بازی ایران مقابل آمریکا بود

 

در آغاز هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در گروه یک که تیم‌های لهستان، ایران، آمریکا و روسیه حضور دارند پنجشنبه شب در کاتوویچ لهستان، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود مقابل آمریکا سه بر صفر مغلوب شد، تا شاگردان کولاکوویچ این هفته را با پذیرش یک شکست تلخ آغاز کنند.در حال حاضر در جدول دوازده تیمی لیگ جهانی والیبال تیم ملی ایران با هفت امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در دیگر بازی گروه یک لهستان میزبان سه بر صفر مغلوب روسیه شد، تا یکی از شگفتی‌های این هفته رقم بخورد.

در پایان این دیدارها بخش ورزشی وبسایت ایران اینترنشنال با فرزاد فرهادیان ملی پوش اسبق والیبال ایران و کارشناس این رشته در خرونینخن هلند گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده است.

فرهادیان درباره بازی ایران و آمریکا گفت: تیم ملی ایران دراین چند ساله همواره بازی‌های خوبی مقابل آمریکا به نمایش می گذاشت، اما پنجشنبه شب ضعیف‌ترین بازی خود را مقابل این تیم انجام داد و در سراسر مسابقه یک حریف دست وپا بسته بود که مهمترین دلیل شکست سنگین ایران جوانگرایی تیم ملی آمریکا و بازی خوب بازیکنان جدید این تیم بود که عرصه را به تیم ایران تنگ کردند.

وی افزود: سرمربی تیم ملی آمریکا به خوبی ایران را آنالیز کرده بود و بازیکنان این تیم در تمام نقاط زمین حضور داشتند و با بازی برتر خود حاکم مطلق مسابقه بودند.

این کارشناس والیبال درباره نقش کادر فنی تیم ملی ایران دراین شکست اظهارداشت: کادر فنی ایران در این شکست نقش مستقیم داشت، چون زمانی که تیم ایران در ست سوم چهارامتیاز از آمریکا پیش بود سرمربی تیم می توانست با تعویض‌های به موقع برتری را برای ایران رقم بزند، اما کادر فنی تیم ملی ایران در اواخر گیم سوم کاملا سردرگم بود و باعث شد تا آمریکا امتیازات عقب افتاده را جبران کند و در نهایت با بردن این ست پیروز مسابقه شود.

ملی‌پوش اسبق تیم والیبال ایران درخصوص دو بازی آینده این تیم مقابل لهستان و روسیه خاطرنشان کرد:با توجه به بازی بدی که تیم ملی ایران مقابل آمریکا انجام داد و سه بر صفر شکست خورد، این تیم با این وضعیت مقابل تیم قدرتمند لهستان، میزبان این گروه قطعا به مشکل خواهد خورد. دربازی برابر روسیه نیز اگر شرایط به همین منوال باشد تیم ملی ایران شانس چندانی در مقابل این تیم بلند قامت و پرقدرت نخواهد داشت.

فرهادیان در ادامه درباره نقش دو کمک ایرانی کولاکوویچ تصریح کرد: پیمان اکبری و سعید رضایی دو بازیکن سابق تیم ملی ایران هستند و از تجربه بالای بین‌المللی برخوردارند و می‌توانند مشاورهای خوبی به کولاکوویچ بدهند، اما به نظر می‌رسد که این دو مربی نقش چندانی در بحث فنی تیم ایران ندارند و سرمربی تیم از نظرات آنها استفاده نمی‌کند که این برای والیبال ایران شرایط اصلا خوبی نیست.

وی درپایان اظهارداشت:من تاکنون بازی به این ضعیفی از تیم ملی ایران ندیده بودم و تعجب من از این است که سرمربی تیم ملی ایران چرا از نفرات ذخیره خود دراین مسابقه استفاده نکرد چون این بازیکنان هر زمانی به بازی فراخوانده می‌شدند برای تیم موثر بودند، اما کولاکوویچ دربازی با آمریکا فرصت بازی به بازیکنان ذخیره نداد و نکته مهمتر اینکه بنیامین پچ بازیکن جوان آمریکا در این بازی ۲۴امتیاز کسب کرد که به اندازه امتیازات یک گیم است و باید از کادر فنی ایران سئوال کرد که آیا اصلا برنامه‌ای برای این بازی حساس داشتند یا خیر.

 

گفتنی است تیم ملی ایران در ادامه بازی های هفته سوم در گروه یک، روز شنبه و یکشنبه رودرروی لهستان و روسیه قرار خواهد گرفت.

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More