شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

مصاف پرسپولیس و نفت تهران برای فتح سوپر جام

 

تیم‌های قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال و جام حذفی ایران برای کسب سوپر جام رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران جمعه شب با برگزاری مسابقه سوپر جام ایران بین تیم‌های تهرانی پرسپولیس و نفت آغاز می شود.

پرسپولیس تهران، مدافع عنوان قهرمانی در فصل نقل و انتقالات با حفظ ستاره‌های خود و جذب، شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح در خط دفاع، سیامک نعمتی در خط هافبک و گادوین منشا در خط حمله خود را برای حضور در فصلی پرترافیک آماده کرده است.

سرخپوشان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت و برگشت باید به مصاف الاهلی عربستان برود که به گفته برانکو ایوانکوویچ این مسابقه سخت‌ترین بازی پرسپولیس در این فصل است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت برد مقابل همشهری خود در بازی سوپرجام ضمن کسب اولین جام در فصل جدید خود را آماده شرکت در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهند کرد.

درآن‌سوی میدان، تیم نفت تهران که با حاشیه‌های زیادی در زمینه مدیریت روبرو است با حضور علی کریمی، ستاره فوتبال ایران بر روی نیمکت سرمربیگری درپی کسب برد مقابل رقیب نامدار خود است، تا با این نتیجه شرایط نابسامان خود را تغییردهد.

نفتی‌ها تا همین چند روز پیش به علت نامعلوم بودن مالکیت خود در آستانه انحلال قرارداشتند، اما با رایزنی‌های پی‌درپی با مسئولان وزارت نفت و فدراسیون فوتبال مشکل مالکیتی این تیم ریشه‌دار تا حدودی حل شد و نفت آماده حضور در سوپرجام و رقابت‌های لیگ برتر است. نفت در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد و این بازیکنان به علت عدم دریافت مطالبات مالی فصل گذشته با فسخ یکسرفه قراردادشان از این تیم جدا شده و راهی تیم‌های دیگر شدند.

در هر صورت علی کریمی با حضور بر روی نیمکت سرمربیگری نفت بزرگترین ریسک دوران ورزشی خود را صورت داد و اگر او با این تیم در رقابت‌های فصل آینده موفق شود آغازی درخشان برای ورود این اسطوره فوتبال ایران به عرصه مربیگری است.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More