شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.
رئیس بمان و دراین مبارزه هم پیروز شو

واکنش‌ها به خونریزی مغزی سرالکس فرگوسن

 

انتشار خبرخونریزی مغزی سرالکس فرگوسن، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در رسانه‌ها واکنش بسیاری از بزرگان فوتبال جهان را در پی داشت.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق و افسانه ‌ی باشگاه منچستریونایتد که با این تیم به افتخارات زیادی در دنیای فوتبال دست یافت، دیروز شنبه، پانزدهم اردیبهشت (۵ می) دچارخونریزی مغزی شد که بلافاصله به بیمارستان شهر «سالفورد»، انگلستان انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت که به گفته پزشکان، عمل او با موفقیت کامل انجام شده، اما سرالکس برای ریکاوری و بهبودی کامل چند روزی باید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شود.

 

کارلوس کی‌روش: ما کنارت هستیم الکس

پس از سکته مغزی فرگوسن، کارلوس کی‌روش، (سرمربی تیم ملی ایران و دستیار او در منچستریونایتد)، بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال و بسیاری از شاگردان او و باشگاه‌های رقیب، با ارسال پیام‌هایی برای سرمربی سابق منچستریونایتد آرزوی سلامتی کردند.

کی‌روش با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود به این اتفاق ناگوار واکنش نشان داد و اظهارداشت:«ما کنارت هستیم الکس».

 

مایکل کریک: قوی باش رئیس

مایکل کریک، کاپیتان منچستریونایتد که درپایان این فصل از دنیای فوتبال بازنشسته خواهد شد، نوشت:«از شنیدن خبر بیمار شدن سرالکس فرگوسن و انتقالش بی بیمارستان بی نهایت ناراحتم و برای او آرزوی سلامتی می کنم. قوی باش رئیس را دارم».

 

پیتر اشمایکل:  قوی باش و این یکی را هم ببر

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان اسطوره‌ای  و دانمارکی شیاطین سرخ دراین باره نوشت:«لطفاً قوی باش و این یکی را هم ببر».

 

وین رونی: رئیس مثل همیشه قوی باش و این  بار هم حریف را مغلوب کن

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و رکورددار گلزنی دراین تیم با ابراز ناراحتی از این اتفاق در صفحه خود نوشت:«از وقوع این اتفاق بسیار ناراحتم و برای سرالکس آرزوی سلامتی دارم و به او می گویم. رئیس مثل همیشه قوی باش و این  بار هم حریف را مغلوب کن».

دراین حال، باشگاه‌ لیورپول، رقیب منچستریونایتد و سرالکس فرگوسن با انتشار پیامی به این اتفاق تلخ واکنش نشان داد.

 

باشگاه لیورپول: او یک رقیب بزرگ و در عین حال یک دوست بزرگ است

باشگاه لیورپول با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت:«پس از شنیدن خبر انتقال سرمربی سابق منچستریونایتد به بیمارستان، فکر و ذهن تمامی اعضای باشگاه لیورپول درگیر سرالکس فرگوسن و خانواده او بوده است. او یک رقیب بزرگ و در عین حال یک دوست بزرگ است که در دوران سخت این باشگاه، حامی آن بود. امید است که سرالکس فرگوسن دوره نقاهت را به طور کامل سپری کند. در همین حال باشگاه لیورپول مراتب کامل حمایت خود از منچستریونایتد و خانواده فرگوسن را اعلام می‌کند».

 

گری لینه‌کر:

همچنین گری لینه‌کر، آقای گل جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و مجری برنامه پربیننده «Match of the day »، باشگاه‌های آرسنال و چلسی، وینسنت کمپانی، کاپیتان تیم منچسترسیتی و برخی از دیگر چهره‌های سرشناس فوتبال جهان با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به بیماری سرالکس واکنش نشان داده و برای او آرزوی سلامتی کردند.

سرالکس فرگوسن اسطوره اسکاتلندی منچستریونایتد در طول ۲۷ سال حضور بر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ منچسترموفق شد ۳۸ جام مختلف برای این تیم به ارمغان بیاورد.

این مربی افسانه‌ای در سال ۲۰۱۳ و پس از قهرمانی با منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان از دنیای مربیگری خداحافظی کرد و بازنشسته شد.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More