شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

یک برد و یک شکست برای نمایندگان ایران درلیگ قهرمانان آسیا

 

هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ارزشمند استقلال تهران مقابل الهلال عربستان و شکست تلخ پرسپولیس برابر السد قطر پیگیری شد.

به گزارش ایران اینترنشنال، روز دوم بازی‌‌های این هفته، سه شنبه شب، اول اسفند (۲۰ فوریه) برگزار شد که در منطقه‌ی غرب آسیا و در گروه چهارم، استقلال تهران در مسقط، پایتخت عمان به مصاف مهمانش الهلال عربستان سعودی رفت و در پایان با یک گل از سد رقیب دیرینه و قدرتمند خود گذشت.

آبی‌پوشان پایتخت ایران پس از این برد، با چهار امتیاز به تنهایی در صدرجدول رده‌بندی گروه قرار گرفتند.

تک گل دیدار دو تیم، در دقیقه ۴۶ با ضربه تیام، مهاجم سنگالی استقلال و گل به خودی عبدالله حفیظ مدافع الهلال وارد دروازه این تیم شد تا آبی‌پوشان با سه امتیاز شیرین راهی تهران شوند.

در دقیقه ۶۶ نیمه دوم این دیدار، علی الحبسی، دروازه‌بان عمان و نامدار تیم الهلال به دلیل دفع توپ با دست در بیرون محوطه‌ی جریمه، با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور ژاپنی از زمین مسابقه اخراج شد.

در دیگر بازی این گروه نیز العین امارات مقابل مهمانش الریان قطر۱-۱ مساوی متوقف شد و دو امتیاز حساس بازی خانگی را ازدست داد.

در گروه سوم، پرسپولیس تهران در دوحه، پایتخت قطر مقابل میزبانش السد این کشور تن به شکست سنگین ۳-۱ داد و با دست خالی میدان را ترک کرد و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای گرفت.  السد قطر نیز با این پیروزی شیرین و دلچسب، ۶ امتیازی شد و به صدر جدول این گروه صعود کرد.

در این دیدار، پرسپولیس بازی سردرگمی را به نمایش گذاشت و روی ضد حملات السد طرح و برنامه‌‌ی مشخصی نداشت و روی غفلت خط دفاع خود سه گل دریافت کرد تا با این نتیجه، شرایط سرخپوشان پایتخت درجدول رده بندی گروه سوم به خطر بیفتد. در دیگر مسابقه این گروه نیز نسف قارشی ازبکستان با یک گل از سد مهمانش الوصل امارات گذاشت و به نخستین برد خود دراین رقابت‌ها دست یافت.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More