شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

نمایندگان مجلس برای دیداربا کروبی به بیمارستان رفتند

برخی از نمایندگان مجلس عصر امروز، سه شنبه دهم مرداد،  برای ملاقات از مهدی کروبی به بیمارستان رفتند.
به گزارش ایلنا،غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در بیمارستان محل مداوای مهدی کروبی اعلام کرد: «برحسب احساس مسئولیت و باتوجه به این‌که سال‌ها با جناب کروبی همکار بوده‌ایم و ایشان، فردی است که همواره یار و یاور مردم بوده‌اند، به‌همراه تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی امروز به بیمارستان محل مداوای ایشان رفتیم.»
او با بیان این‌که علی‌رغم پیگیری فراوان امکان ملاقات با مهدی کروبی میسر نشد، گفت: «با این حال خانم کروبی دقایقی در جمع ما حاضر شده و درباره روند مداوای آقای کروبی با هم صحبت کردیم.»
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: «در ادامه یکی از پزشکان محترم این بیمارستان نیز با حضور در جمع نمایندگان توضیحاتی مفصل درباره بیماری آقای کروبی و روند معالجه ایشان به نمایندگان ارائه کرد که جای تقدیر دارد.»
حیدری در پایان تصریح کرد: «به هر حال آقای کروبی هم‌اکنون از بیماری قلبی رنج می‌برند و باید به وضعیت سلامت ایشان توجه بیشتری کنیم.»

در این ملاقات علاوه بر حیدری، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس به‌همراه همسرش حضور داشت. همچنین قاسم میرزایی نیکو نماینده فعلی مردم دماوند به همراه محمدجواد راستی لاری نماینده مردم لار در دوره دوم و سوم و همچنین صمد شجاعیان نماینده مردم ممسنی در دوره اول و دوم مجلس نیز دیگر نمایندگان را همراهی کردند.

چندی پیش، احمد مازنی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه ۴مرداد، از درخواست چند نفر از اعضای این فراکسیون برای ملاقات با مهدی کروبی خبر داده بود.
این نماینده مجلس با اشاره به انتشار اخباری درباره کسالت مهدی کروبی اعلام کرد: «باتوجه به این‌که از کسالت آقای کروبی نگران بودیم، درخواست کردیم اگر برای نمایندگان مجلس امکان ملاقات فراهم شود، می‌‌تواند برای کشور مطلوب باشد.»

مهدی کروبی به همراه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، از رهبران معترض به نتایج انتخابات ۸۸، از بهمن ماه سال ۸۹ بدون تشکیل دادگاه و حکم قضائی در حصر خانگی هستند. در این سال‌ها بسیاری از چهره‌های سیاسی و مدنی خواستار توقف حصر از این افراد شده اند.

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More