شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.
به دلیل وخامت اوضاع روحی و مصرف بی‌رویه الکل

«جان اسنو» در یک مرکز بازپروری مجلل بستری شد

 

در حالی‌که کم‌تر از دو هفته از پایان یافتن فصل نهایی «بازی تاج و تخت» و مشخص شدن سرنوشت شخصیت‌های این سریال پرطرفدار می‌گذرد، کیت هرینگتون بازیگر نقش «جان اسنو» به دلیل وخامت اوضاع روحی و روی آوردن به مصرف بی‌رویه الکل، به یک مرکز بازپروری مجلل مراجعه کرده است.

وبسایت خبری «پیچ سیکس» به نقل از چند منبع آگاه، خبر بستری شدن این ستاره ۳۲ ساله را منتشر کرده است.

در حال حاضر، هرینگتون تحت مراقبت‌های روان‌شناختی از جمله تمرین مراقبه و رفتاردرمانی قرار دارد.

هزینه ماهیانه استفاده از امکانات این مرکز بازپروری مجلل بیش از ۱۲۰ هزار دلار اعلام شده است. منابع آگاه، تشدید وخامت اوضاع روحی-روانی بازیگر جوان بریتانیایی پس از پایان نمایش سریال محبوب اچ بی او را تایید کرده‌اند.

گفته شده است رز لزلی، همسر هرینگتون، که آشنایی‌شان سر فیلمبرداری «بازی تاج و تخت» اتفاق افتاد، از تصمیم شوهرش برای مراجعه به مرکز بازپروری به شدت حمایت و پشتیبانی کرده است. ظاهرا، پایان کار پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه تلویزیونی اچ بی او، فشار روحی شدیدی به ستاره محبوبش وارد کرده است.

یکی از دوستان نزدیک این بازیگر در مصاحبه با پیج سیکس گفته است: «او یک‌دفعه به خودش آمد و دید که تمام شد – این‌جا ته خط است. همه بازیگرها و عوامل سازنده سریال سال‌های طولانی برای تهیه و تولید این سریال سخت زحمت کشیده بودند و او ناگهان با این پرسش مواجه شد که از حالا به بعد، چه؟»

سخنگوی هرینگتون نیز در این‌باره توضیح داده است: «کیت تصمیم گرفته از این وقفه در برنامه کاری‌اش به عنوان فرصتی برای بهبود سلامتی‌، تجدید قوا و حل برخی مسائل و مشکلات شخصی‌اش استفاده کند.»

قسمت پایانی «بازی تاج و تخت» با بیش از ۱۹ میلیون بیننده در سراسر دنیا، رکوردهای مخاطب تلویزیون را جابه‌جا کرد. مستند پشت صحنه سریال با عنوان «The Last Watch» که تازگی منتشر شده است، هرینگتون را نشان می‌دهد که بعد از معلوم شدن سرنوشت نهایی جان اسنو و دنریس تارگرین، از شدت بهت و وحشت دستش را به سمت دهانش می‌برد و به گریه می‌افتد.

طی یک ماه گذشته، ستاره «بازی تاج و تخت» مجاز به ترک مرکز بازپروری بوده تا هر زمان که تمایل داشت آزادانه به باشگاه بدن‌سازی و همچنین یک کتاب‌فروشی محلی در کنتیکت مراجعه کند.

یکی از مراجعان این مرکز بازپروری که در هفته‌های اخیر شاهد حضور هرینگتون در آنجا بوده است به خبرنگار پیچ سیکس گفته: «کیت سرحال و قبراق به نظر می‌رسد و حسابی تمرکزش را روی سلامتی روحی و جسمی‌اش گذاشته است.»

این فرد در ادامه اضافه کرده است: «به نظرم فوق‌العاده است که او به فکر مراقبت از خودش افتاده است – افراد بیش‌تری باید این کار را انجام بدهند.»

با وجود این، هرینگتون به‌هیچ‌وجه نکوشیده موضوع به‌هم‌ریختگی روحی‌اش را پنهان کند و علنی در این‌باره صحبت کرده و در مصاحبه‌هایش از مصائبی که تبدیل شدن به یک ستاره تراز اول جهانی برایش به همراه داشته، سخن گفته است.

او همچنین اعتراف کرده بعد از دانستن این‌که دنریس به دست جان کشته می‌شود، نیاز پیدا کرده به روانکاو مراجعه کند.

این بازیگر ۳۲ ساله در گفت‌وگوی اخیرش با نشریه ورایتی اذعان کرده است «تاریک‌ترین» دوران کاری‌اش را زمانی تجربه کرده که تمرکز همه معطوف به کشته شدن جان و بازگشت او به زندگی شد. ستاره «بازی تاج و تخت» با اشاره به این موضوع گفته است:«هیچ دوست نداشتم که کل تمرکز سریال معطوف به جان شده بود. از همان موقع بود که روان‌کاوی را آغاز کردم و شروع کردم به حرف زدن با آدم‌ها، چون شدیدا احساس ناامنی روانی بهم دست داده بود و دلم نمی‌خواست با هیچ‌کس حرف بزنم».

هرینگتون ضمن یادآوری آن دوران تاکید کرده است: «اصلا دوران خوبی در زندگی‌ام نبود. در حالی‌که به شدت احساس آسیب‌پذیری و شکنندگی می‌کردم، مجبور بودم تظاهر کنم که خوش‌اقبال‌ترین فرد جهانم.»

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More