شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

صدور مجوز برای تماشای خانوادگی مسابقات جام‌جهانی در ورزشگاه آزادی

 

علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند از چهارشنبه ۳۰ خردادماه، همزمان با بازى تیم‌ملی ایران مقابل اسپانیا، برای نخستین‌بار، بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را همراه با اعضای خانواده، در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی تماشا کنند.

مجوز پخش مسابقات جام‌جهانى در ورزشگاه آزادى، سه‌شنبه شب (۲۹ خردادماه) ازسوی استانداری تهران صادر شد و برنامه پخش بازی‌ها، تا ۲۵ تیرماه و پایان جام‌جهانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های جام‌جهانی در ورزشگاه بزرگ آزادی، از هفته گذشته، با دستور ناصر محمودی‌فرد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، فراهم شده است تا خانواده‌ها بتوانند این مسابقات را به‌صورت زنده در بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

براساس گزارش‌ها، یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته می‌شود تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی‌های جام‌جهانی باشند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی قیمت بلیت تماشای بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی را ۱۵ هزار تومان اعلام کرده و گفته بود که بلیت‌فروشی در ورزشگاه آزادی انجام نمی‌شود و مردم باید از طریق وب‌سایت «سینما تیکت» برای خرید بلیت و رزرو صندلی خود اقدام کنند.

نخستین‌بار است که این اتفاق در یک مجموعه ورزشی ایران رخ می‌دهد و بنابر پیش‌بینی‌ها، با استقبال فراوان علاقه‌مندان روبه‌رو خواهد شد.

بعضی گزارش‌ها تا چند ساعت پیش از آغاز بازی، حاکی از این است که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در سینماها، ورزشگاه آزادی و برج میلاد تهران، تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته شده است. 

 

تازه چه خبر؟
گزارش‌های رسانه‌ای از مرگ شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ خبر می‌دهند. منابع نزدیک به خانواده شاهین ناصری در گفت‌وگو با...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More