شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

عادل حردانی: ضدحملات ضامن موفقیت استقلال مقابل العین است

 

استقلال تهران برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر قاره آسیا به مصاف العین امارات می رود.

تیم‌های العین امارات و استقلال تهران درچارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب در ورزشگاه آل نهیان شهر العین در مسابقه‌ای سرنوشت ساز به دیدار هم می‌روند.

استقلال تهران هفته گذشته در بازی رفت با گل دقیقه پایانی کاوه رضایی که از روی نقطه پنالتی به ثمررسید از سد حریف قدرتمند خود گذشت که همین مساله باعث می شود این تیم با روحیه‌ای مضاعف رودرروی میزبان خود قرار گیرد.

آبی پوشان پایتخت درصورت کسب یک تساوی و یا شکست ۲-۱ نیز جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را دریافت خواهند کرد.برای بازی فردا شب استقلال تهران فرشید اسماعیلی را به علت اخراج در مسابقه رفت دراختیار نخواهد داشت. همچنین امید نورافکن هافبک جنگنده این تیم نیز به دلیل همراهی تیم جوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی همچون بازی رفت در بازی برگشت غایب دیگر آبی پوشان خواهد بود.

درآن‌سوی میدان، تیم العین که درلحظات تلف شده بازی رفت مقابل استقلال تن به شکست یک به صفر داد برای صعود به جمع هشت تیم برتر قاره کهن چاره‌ای جز پیروزی دراین دیدار ندارد. نقطه قوت نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا حضور برادران عبدالرحمان، عمر و محمد در میانه میدان این تیم است که این دو بازیکن با بازی‌سازی دقیق، طراح تمامی حملات العین هستند و اگر بازیکنان استقلال دراین بازی لحظه ای از این دو بازیکن غفلت کنند ضربه جبران ناپذیری خواهند خورد که به قیمت حذف از لیگ قهرمانان آسیا تمام خواهد شد.

درباره این بازی حساس، بخش ورزشی وب‌سایت ایران اینترنشنال با عادل حردانی بازیکن اسبق استقلال تهران و کارشناس فوتبال گفت و گویی اختصاصی انجام داده است.

حردانی درابتدا درباره بازی استقلال و العین امارات گفت:این بازی برای دو تیم بسیار سرنوشت ساز است، العین دراین مسابقه میزبان است و این تیم همواره نشان داده که در مقابل حریفانش از شرایط میزبانی به خوبی استفاده می‌کند.

وی درادامه افزود: دو تیم در بازی رفت نیز در مقابل هم محتاط ظاهر شدند، اما این بازی برعکس بازی رفت سرنوشت تیم صعودکننده را تعیین خواهد کرد و بنابراین العینی‌ها برای برد دراین بازی از هر روشی استفاده خواهند کرد که همین مساله، کار شاگران منصوریان را سخت می کند.

بازیکن اسبق استقلال تهران درباره برنامه این تیم در بازی فردا شب خاطرنشان کرد: استقلال دراین بازی نباید تدافعی ظاهر شود، چون العین همه ابراز بازی تهاجمی را دراختیار دارد و اگر این تیم بر بازی مسلط شود کار استقلال مقابل میزبان، بسیار سخت خواهد بود.بنابراین منصوریان باید از نظر روحی بازیکنان خود را در شرایط بسیار خوبی نگه دارد و از همان دقیقه یک با برنامه مشخص وارد زمین شود و با استفاده از ضدحملات، از بازی هجومی العین در مقابل هوادرانش جلوگیری کند.

وی درپایان گفت: اگر کادر فنی استقلال برای این دیدار بازیکنان خود را از نظر روحی تقویت کنند، آبی پوشان دراین فصل نشان داده اند که با جوانانشان برای هر حریفی می توانند خطرناک باشند.

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More