شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

كی روش: شش بازی تداركاتی تا جام جهانی ٢٠١٨ خواهيم داشت

 

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران از برپايی چهار اردوی تداركاتی تا آغاز جام جهانی خبر داد.

كنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی ايران پيش از بازی دوستانه فردا با تيم ملی توگو، عصر روز چهارشنبه دوازدهم مهر با حضور خبرنگاران در فدراسيون فوتبال برگزار شد.

 

كی روش در اين كنفرانس خبری گفت: اردوی دیگری در راه آماده سازی جام جهانی آغاز شده است. تا بازی  نخست در اين رقابت‌ها، چهار اردو خواهیم داشت و شش بازی دوستانه برگزار خواهيم كرد.

وی افزود: اگر سوالی مطرح می‌شود که چرا توگو را انتخاب کردیم، به این خاطر است که به احتمال زیاد در جام جهانی با یک تیم آفریقایی هم‌گروه خواهيم شد و بازی با توگو، ما را برای دیدار با رقبای آفریقایی آماده می‌کند.

 

سرمربی تيم ملی ايران درباره بازی دوستانه هفته آينده با تيم ملی روسيه اظهارداشت: ديدار  با روسیه افتخار بزرگی برای ما است. افتخار بزرگی است که مقابل میزبان جام جهانی بازی کنیم و باید ثابت کنیم که چرا توانستیم به عنوان دومین تیم، صعودمان به جام جهانی را مسجل کنیم و باید نشان دهیم که چرا تیم برتر آسیا هستیم.

کی‌روش در پاسخ سئوالی  درباره لغو اردوی آماده سازی ایران در شهر کازان روسیه گفت: همان‌طور که مطلع هستید تعداد زیادی بازیکن جوان داریم. این‌گونه بازی‌ها و اردوها بسیار لازم است. لازمه حضور موفقیت آمیز در جام جهانی داشتن توانایی و کیفیت بالا است. در صحبت‌های قبلی هم گفتم که از الان تا اتمام جام جهانی تنها تیم ملی فوتبال ایران است که این حق را دارد که در جام جهانی حضور داشته باشد و با حضور موفقیت آمیز خود برای کشور ایران کسب افتخار و غرور کند. در چند ماه آینده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را داریم، اما تنها تیم ملی ایران است که این فرصت بین‌المللی را خواهد داشت.

 

وی تصريح كرد: بعضی‌ها، متاسفانه سنگی را پرتاب می‌کنند و بعد صورت خود را پنهان می‌کنند. نمونه آن هم یک روزنامه ورزشی است. وقتی در بعضی از مواقع بازیکنانم نمی‌توانند به وظایف خود در زمین عمل کنند، با  آنها بسیار محکم و جدی برخورد می‌کنم. بازیکنانم و شما بعد از هفت سال می‌دانید که اگر شخص یا یک روزنامه و رسانه‌ای بخواهد لطمه‌ای به یکی از بازیکنانم بزند، به دشمن من تبدیل می‌شود. این را بار دیگر تکرار می‌کنم و می‌خواهم همه بدانند. برای مهم نیست که چه شخص یا روزنامه‌ای این کار را انجام دهد، بلکه آنها الان دشمنان من هستند و این کار بزدلانه بوده است.

 

بعد از هفت سال می‌دانم که چه شخص و افرادی پشت این کار هستند. من از آن مربیان نیستم که صورت خودم را در زمان‌هایی که این کارها رخ می‌دهد پنهان کنم. اگر مشکلی وجود داشته باشد و بازیکنانم با مشکلات مالی، تمرینی و ... دست پنجه نرم کنند من مانند مربیانی نیستم که بگویم همه چیز خوب است.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More