شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

لیگ قهرمانان آسیا؛ دیدار سرخابی‌ها با نمایندگان ازبکستان و قطر

 

هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با رویارویی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با نسف قارشی ازبکستان و الریان قطر پیگیری می‌شود.

در ادامه بازی‌های این هفته، عصر فردا سه‌شنبه، بیست و چهارم بهمن (۱۳ فوریه) در گروه سوم، پرسپولیس تهران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه آزادی میزبان نسف قارشی ازبکستان است.

سرخپوشان پایتخت که فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت و با شکست برابر الهلال عربستان از راه یابی به دیدار نهایی بازماند، این فصل برای حضوری قدرتمندتر گام به بازی‌ها خواهد گذاشت.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ این فصل با ارائه بازی‌های درخشان دریک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قراردارند و با روحیه‌ای خوب رودرروی حریف ازبکستانی قرار خواهند گرفت و می‌خواهند در حضور هواداران بی‌شمار خود اولین سه امتیاز را تصاحب کنند.

درسوی دیگر میدان، تیم نسف قارشی ازبکستان که با پیروزی در دیدار پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کرده به دنبال کسب امتیاز در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران است. دردیگر بازی این گروه نیز تیم‌های الوصل امارات و السد قطر در دبی به مصاف هم می‌روند.

در گروه چهارم که به گروه مرگ نامگذاری شده، استقلال تهران در دیداری حساس در دوحه قطر رودرروی تیم پرمهره الدهیل این کشور قرار خواهد گرفت.

آبی پوشان پایتخت که با هدایت وینفرد شفر آلمانی در چند هفته اخیر لیگ برتر نتایج خوبی گرفته‌اند برای رسیدن به سه امتیاز و برد مقابل میزبان خود راهی قطر شده‌اند و اگر در پایان مسابقه به این مهم دست یابند، یکی از مدعیان جدی صعود از این گروه خواهند بود.

در آن‌سوی میدان تیم الدهیل نیز که در لیگ قطر یکی از مدعیان قهرمانی است و در ترکیب خود از وجود بازیکنان باکیفیت خارجی سود می‌برد درپی کسب پیروزی برابر مهمان نامدارش است. تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات دیگر مسابقه این گروه را برگزار خواهند کرد.

 

تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More