شما صفحه ای از سایت قدیمی ایران اینترنشنال را مشاهده می کنید که دیگر به روز نمی شود. برای مشاهده سایت جدید به iranintl.com مراجعه کنید.

آرسنال در خطر حذف از لیگ اروپا

۲۴ ساعت بعد از شکست ناباورانه پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد و حذف از لیگ قهرمانان، رن در لیگ اروپا موفق شد آرسنال را سه بریک شکست دهد و انتقام باخت تیم هموطنش را از یک تیم انگلیسی بگیرد.

اگر منچستریونایتد چهارشنبه شب توانست به کمک روحیه تسلیم ناپذیری و فرصت طلبی، ویژگی هایی که مرتبط با دی.ان. ای. باشگاه میدانند از پاریس با دست پر برگردد، آرسنال هم در شمال فرانسه به عادت همیشه کار خودش را سخت کرد و از بازی برده به یک شکست سنگین رسید.

وقتی در دقیقه چهارم ایووبی دروازه میزبان فرانسوی را باز کرد، به نظر میرسید که آرسنال شب آسانی در پیش داشته باشد. آرسنال در نیم ساعت اول فرصت داشت به گل دوم برسد و کار را تمام کند، ولی با نزدیک شدن به پایان نیمه اول رن توانست بازی را به تعادل بکشاند و به دروازه چک نزدیک شود.

نقطه عطف بازی در دقیقه ۴۱ بود که سوکراتس دومین کارت زرد را گرفت و آرسنال را ده نفره کرد. رن بابت این خطا به یک ضربه ایستگاهی رسید که بوریگو آن را به تور دروازه چک رساند.

انتظار می رفت آرسنال در نیمه دوم به فکر کنترل بازی باشد، ولی دفاع این تیم نتوانست مقابل حملات میزبان دوام بیاورد و در دقیقه ۶۵ مونرئال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در دقیقه ۸۸ اسماعیل سار روی یک ضدحمله تیر خلاص را زد و دروازه آرسنال را برای سومین بار باز کرد.

آرسنال که در مرحله قبل هم بازی رفت را به باته بوریسف با یک گل باخته بود، این بار برای جبران مقابل تیم آماده فرانسوی کار سخت تری دارد و باید در امارات با اختلاف دو گل به پیروزی برسد.

تیم اونای امری حالا در هفت روز آینده دو بازی سرنوشت ساز در پیش دارد. یکشنبه در دوئلی بر سر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچستریونایتد در لیگ برتر است و پنجشنبه برای ماندن در جدول لیگ اروپا باید رن را کنار بزند. نتیجه این دو بازی خانگی تاثیر زیادی روی کارنامه این مربی اسپانیایی دارد.

 

روزنامه نگار
تازه چه خبر؟
بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شاهین ناصری، از شاهدان شکنجه نوید افکاری، در زندان تهران بزرگ جان باخته است. منابع نزدیک به خانواده شاهین...More
طالبان اسامی شماری از افراد از جمله دو نفر از فرماندهان نظامی طالبان را که به سمت‌های مهم دولتی منصوب کرده است، اعلام کرد. به گفته ذبیح‌الله مجاهد،...More
حسن زرقانی دادستان مشهد از بازداشت شش متهم پرونده کودک‌ربایی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که متهم اصلی پرونده هنوز دستگیر نشده وفراری است. زرقانی...More
پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای اعلام کرد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان که بارها وفاداری ایدئولوژیک قوی خود به جمهوری اسلامی را نشان داده، دولت لبنان را...More
ارتش سودان در بیانیه‌ای که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد تلاش برای کودتا را خنثی کرده و اوضاع تحت کنترل است. یک عضو شورای حکومتی سودان...More